רוצים לדבר? אנחנו כאן





captcha

 הנני מאשר/ת קבלת ניוזלטרים ודיוורים

מדריך שיווק באינטרנט לעסקים – כל השיטות הכי פופולריות ומצליחות

עושים את זה נכון ומצליחים בגדול באמצעות מדריך שיווק דיגיטלי באינטרנט

24 אפריל מדריך שיווק באינטרנט לעסקים – כל השיטות הכי פופולריות ומצליחות

שיווק באינטרנט הוא הדרך הקלה ביותר להגיע לשוק ללא מגע. הוא כולל מגוון פעולות בפלטפורמות דיגיטליות שונות, שעיקר מטרתן להביא לתנועה גדולה לאתר האינטרנט, להרחיב את הפעילות העסקית של העסק, לחשוף את העסק ושירותיו לקהלים רחבים, להפיץ מסרים, ליצור המרות ולבנות תדמית עסקית. מכאן נראה ששיווק באינטרנט הוא ענף רחב, אז הנה מדריך שיווק באינטרנט, שיציג את האסטרטגיות והפעולות הבסיסיות והאפקטיביות ביותר, מהם כדאי להתחיל.

מאת: רועי בן ארי

למי כדאי להשתמש במדריך שיווק באינטרנט שבניתי עבורכם?

כל מי שיש בבעלותו עסק ונכס דיגיטלי, כלומר אתר אינטרנט או דף עסקי ברשת החברתית (פייסבוק, אינסטגרם…) יכול להיעזר במדריך, שמונה מגוון דרכים לשיווק באינטרנט לעסקים. רוצה להחדיר מוצר חדש לשוק? לפרסם יום מכירות? להגדיל את ההמרות באתר שלך? לבנות קהל עוקבים? קרא ויישם.

מתחילים בתוכן

כיום שיווק דיגיטלי עוסק בעיקר בתוכן, שעלותו זולה בהרבה מדרכי השיווק המסורתיים. קהל הגולשים נחשף לתוכן רב ומגוון בכל מקום ברשת, אך מה שעושה את ההבדל הוא איכות התוכן, היכולת ליצור באמצעותו עניין וסקרנות בקרב הגולש, וכמובן לקלוע למה שהוא צריך או מחפש. תוכן הוא השחקן המסחרי הראשי כיום בזירה הדיגיטלית, וניתן לשווקו במגוון דרכים. אני ממליץ לאמץ 2-3 אפיקי שיווק בעסק על מנת להגיע לקהלים שונים ולבחון את האפקטיביות של כל מדיה שתבחר.

  • שיווק תוכן באתר: אתר האינטרנט שלך הוא כרטיס הביקור של העסק שלך. שיווק תוכן באתר נעשה בדרך כלל באמצעות בלוג, שמציג מאמרים או מדריכים שונים, סרטונים, דפי מוצר מקודמים ועוד. באפשרותך להפנות אל האתר מתעניינים ולקוחות פוטנציאליים, וככל שישהו בו זמן רב יותר, כך הסיכוי שיבצעו עסקה/ רכישה/ המרה גבוה יותר. באופן כללי, כל פעולת שיווק שתבחר לעשות בדיגיטל, מטרתה להביא את הלקוח לרכישה או לרישום באתר, כך שכדאי לך להשקיע בנכס הזה יותר מכל יתר הנכסים. במידה ואין לך עדיין אתר אינטרנט, תוכל להיעזר בדפי נחיתה, אליהם תוכל להפנות גולשים לביצוע המרות.

 

  • שיווק תוכן ברשתות החברתיות: שיווק דיגיטלי ומדיות חברתיות הולכים יד ביד, מאחר ומרבית הגולשים נמצאים ברשתות החברתיות בכל שעות היממה, ומבלים בהן את זמנם מכל מקום ובכל עת. קיימות כיום מגוון רשתות חברתיות, שיכולות לחשוף את העסק שלך ואת שירותיו לקהלים רחבים. הרשתות הפופולריות ביותר כיום בישראל לשיווק עסקים הן פייסבוק ואינסטגרם, שמאפשרות למפרסמים לקדם תוכן ישירות לקהלים מפולחים לפי גיל, עיסוק, השכלה, סטטוס, תחביבי, תחומי עניין ועוד. ממשק הניהול ברשתות קל לתפעול, ומעניק מידע מאוד יעיל לשיפור ודיוק הקמפיינים שתבחר לקדם.

 

  • שיווק תוכן ביוטיוב: יוטיוב הפכה לשחקן חזק בתחום שיווק העסקים, מאחר והיא מאפשרת לכל מפרסם לקדם סרטוני הדרכה, תדמית, מידע ועוד. נמצא שעד שנת 2021 סרטוני וידאו יתפסו 82% מכלל התעבורה ברשת, ואני ממליץ תמיד להיות מהמובילים ולא מהמובלים.

 

  • שיווק תוכן באמצעות ניוזלטר: ניוזלטר הוא דרך נפלאה לשמור על קשר רצוף עם העוקבים שלך, ולהזין אותם בתוכן. מערכות הניוזלטר השונות מאפשרות לבחון את כמות הצפיות בתוכן ולקבל אינדיקציה באשר ליעילות השיטה עבורך.

 

  • שיווק תוכן באמצעות וובינר: מגוון בעלי עסקים מתחום המקצועות החופשיים בוחרים לחשוף את שירותיהם והתוכן שהם מפיצים באמצעות וובינרים, שהם סמינרי רשת, אליהם ניתן להצטרף בהרשמה מראש או בקבלת לינק לצפייה. במהלך וובינר ניתן לשאול שאלות, להעיר הערות ולקבל משוב בלייב ממנחה הוובינר.

 

שיווק באמצעות מנוע החיפוש של גוגל

גוגל היא מעצמת שיווק וקידום לעסקים, וכשמדברים על שיווק בגוגל מדברים בעיקר על פרסום בגוגל ממומן, שמאפשר שיווק מהיר עם תשואה גבוהה. כשמקדמים בשיטת השיווק הזו מצליחים לייצר המרות גבוהות באמצעות הפנייה לדף נחיתה/ דף רכישה/ רישום באתר ועוד. השיטה דורשת מחקר מילות מפתח, שבדרך כלל נעשה על ידי מפרסם מקצועי ומיומן, והיא יעילה בכמה מקרים:

  • קידום וחשיפת אתר חדש
  • קידום ימי מכירה או מבצעים/ סיילים/ חיסול מלאי
  • החדרת מוצר חדש לשוק
  • הצגת מודעות קניות
  • קידום סרטונים ואפליקציות

 

שיווק דיגיטלי – האם כל אחד יכול?

השיטות שציינתי יכולות להתאים למגוון מאוד רחב של עסקים, אך לא לכל בעל עסק יש את הידע הנחוץ לשיווק דיגיטלי באופן עצמאי. רבים מנסים לעשות זאת לבד, ונעזרים במדריכים שונים, שמסבירים כיצד לבנות קמפיין בגוגל או איך לפרסם מודעה ממומנת בפייסבוק, אך למען האמת, שיווק בדיגיטל דורש עקביות, התמדה ויצירת תוכן מקורי וחדש כל הזמן!!! למרבית בעלי העסקים אין את הזמן הנחוץ לצורך העניין, והיעדר מידע מקצועי ועדכונים שוטפים ממה שחדש בזירת השיווק בדיגיטל גורמים להשקעה כספית גבוהה ותשואה נמוכה במקרה הטוב. זכרו, ששיווק הוא לא נוסחה מדוייקת, ונחוץ ניסיון לקבלת תוצאות טובות ואפקטיביות.

רוצים להשיג כמה שיותר ממאמצי השיווק של העסק שלכם? פנו לחברה שמתמחה בבניית אתרים ושיווק באינטרנט, ותנו למומחים לעשות את מה שהם טובים בו עבורכם.

תפריט