קידום אתרים לעסקים בשנת 2019 – 9 מגמות מפתח שאסור למקדם לפספס

  1. ראשי
  2. קידום אורגני
  3. קידום אתרים לעסקים בשנת 2019 – 9 מגמות מפתח שאסור למקדם לפספס

 קל להתבלבל עם עומס המידע הקיים בתחום ה- SEO, ויריעת הטקטיקות הענקית עלולה להרתיע את המקדם המתחיל מתרגול המיומנויות. אז כדי לפשט את הנושא, אספתי את 9 מגמות המפתח שאני מאמץ לטובת קידום אתרים לעסקים בשנה הקרובה.

 מאת: רועי בן ארי

1. מיטוב האתר למכשירים ניידים

אופטימיזציה לנייד היא קריטית כשמתחילים לעבוד על SEO, ובעידן בו אנשים מבלים יותר ויותר זמן בטלפונים הניידים, בניית אתרים חייבת לכלול התאמה לנייד. ראשית העבודה מתחילה בבדיקת ביצועי האתר של העסק המקודם ומהירות הטעינה בכל המכשירים, כיוון שכל עיכוב בזמן הגלישה עלול לגרום למשתמש חדש לנטוש את האתר, וזה קורה הרבה יותר מהר ממה שנדמה לכם.

2. הכרת המשתמשים ואופן החיפושים שלהם

חשוב לדייק במילות המפתח אותם אנו בוחרים לקדם, אך בשנת 2019 הדגש הוא על הבנת כוונת המשתמש. למה הכוונה? להבדיל משנים קודמות, בהן חקרתי מה הגולש מקליד בשורת החיפוש, כעת חשוב לי להבין מה הוא מתכוון למצוא ולבצע אופטימיזציה מדוייקת לצרכיו. מאחר והחיפושים הופכים להיות דינמים, אני לא מסתפק בהנחות, אני מעמיק בבדיקת דרכי ההשפעה של האופטימיזציה על תנועות החיפוש ומיישם שאילתות בתמהיל מילות המפתח.

3. אופטימיזציה עבור מנועי החיפוש – כותבים לבני אדם

אסטרטגיית SEO מוצלחת לוקחת בחשבון את מילות המפתח הנכונות, ואופי השימוש בהן על ידי הקהל הרלוונטי, תוך הקפדה על תוכן רלוונטי ומרתק. נקודת המוצא של פעולות הקידום ובניית התכנים היא בקהל, ורק הבנת רצונותיו והתוכן אותו הוא מחפש מסייעת לי כשאני מתכנן מילות מפתח. הסוד הוא לשמור על איזון נכון בין תוכן איכותי ואופטימיזציה של חיפוש.

4. ניתוח תנועת החיפוש הקיימת

כשאני לא בטוח מאיפה כדאי להתחיל, התבוננות מקרוב בתנועת החיפוש הנוכחית מעניקה לי תמונה מספקת ממנה ניתן להתקדם. אני בוחן את הדפים שמניבים את הביצועים הכי טובים ומילות המפתח הפופולריות, המובילות לתנועת גולשים נוספת והמרות. פעמים רבות אני אוסף 10 פרסומים מובילים ומחפש את המכנה המשותף להם. האם הוא טמון באיכות התוכן, אורך המודעה וכו'.

5. עם היד על הדופק אחר השינויים האחרונים בקידום אתרים לעסקים

תחום ה- SEO מתפתח ללא הרף, ועל מנת לשלוט בו אני עוקב באופן תדיר אחר המגמות האחרונות ועדכוני האלגוריתם שעשויים להשפיע על הטקטיקה שלי.

6. הכרת גורמי הדירוג החשובים ביותר

 בדומה לסעיף הקודם, אני מקדיש זמן מידי חודש להתעדכן הן בשינויים החלים בתחום ה- SEO והן בגורמי הדירוג המשפיעים על המיקומים בגוגל, וכיצד כל גורם דירוג עשוי להשפיע על טקטיקות האופטימיזציה שלי.

7. חשיבות מכרעת לחוויית המשתמש

חוויית המשתמש מקבלת חשיבות גדולה יותר ויותר מידי שנה, וככל שגוגל מתפתחת, תוצאות החיפוש מותאמות יותר באופן אישי על מנת לשדרג אותה, מה שאומר שאיכות התוכן והרלוונטיות שלו משמעותיים יותר מתמיד, אך לצידם, חשוב לא פחות, לוודא שהאתר מושך מספיק כדי לעודד אנשים להמשיך לקרוא בו. שני הגורמים הללו חייבים לבוא יחד והם תלויים זה בזה.

8. הקשר שבין המדיה החברתית ל- SEO

 סימנים חברתיים עשויים שלא להיות בין גורמי הדירוג, אך אני עדיין מקפיד להבין כיצד הנוכחות החברתית יכולה להשפיע על תוצאות החיפוש של הגולש. כשהמדיה החברתית הופכת לחלק גדול מהחיים שלנו, היא יכולה להגדיר חלק גדול מהנוכחות המקוונת שלנו ומהסמכות שלנו, וכך גם לכל המותגים בעלי נוכחות חברתית קיימת.

9. הבנת דרך הפעולה של החיפוש הקולי

 חיפוש קולי יהיה המגמה הגדולה ביותר בתחום קידום אתרים ב 2019 ו 2020, וצרכנים נוספים צפויים להשתמש בפקודות קוליות בשנת 2019. אופטימיזציית החיפוש משתנה בהתאם, כיוון שאנשים נוטים להשתמש בשאלות ארוכות יותר בחיפוש הקולי, והאתגר הוא להבין אילו מילות מפתח יהיו רלוונטיות יותר לקהל הרלוונטי.

תפריט
נגישות