פרסום ממומן באינסטגרם – המדריך שלנו למפרסם המתחיל, צעד אחר צעד

  1. ראשי
  2. קידום ממומן
  3. פרסום ממומן באינסטגרם – המדריך שלנו למפרסם המתחיל, צעד אחר צעד

כיום שיווק דיגיטלי ומדיות חברתיות הוא חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית שיווק של כל עסק, אך עם מיליארד משתמשים פעילים מידי חודש ברחבי העולם ו- 500 מיליון משתמשים מידי יום, אינסטגרם הפכה מרשת חברתית בלבד לזירה הלוהטת בתחום הפרסום.

מאת: רועי בן ארי

בהשוואה לזוגתה, הפייסבוק, שגם משרתת שפע מפרסמים באופן יעיל ומניב, מציגים בה פי 10 יותר מותגים, מה שהופך אותה לפופולרית עוד יותר בקרב המפרסמים, ובמיוחד לאור העובדה שנעשים ברשת מידי יום מעל 200 מיליון ביקורים בפרופילים עסקיים. במאמר אציג כיצד עושים פרסום ממומן באינסטגרם צעד אחר צעד, כדי שגם אתה תוכל להצטרף לקהילת המפרסמים באינסטגרם וליהנות מפלטפורמת השיווק הנהדרת הזו, ובהמשך אחשוף את ההפתעה שמכינה הרשת למפרסמים החרוצים והמשקיענים שבה, שרוצים למכור יותר.

המדריך שלי לפרסום ממומן באינסטגרם

מגוון רשתות חברתיות מוכיחות שקידום מודעות בתשלום מעניק חשיפה גדולה יותר. קידום ממומן ביוטיוב או בפייסבוק מוכרים כבר לאינספור המפרסמים שמנצלים את הפלטפורמות הפופולריות לשיווק, וגם רשת האינסטגרם לא מפספסת את ההזדמנות להגדיל את הכנסותיה ומעודדת מפרסמים לקדם מודעות ממומנות לעסק במגוון פורמטים, החל מתמונות ואלבומים ועד לסרטונים והדרכות, ולקבל יותר מעורבות, תנועה ומכירות.

לפרסום ממומן באינסטגרם שמביא תוצאות – צרו איתנו קשר עכשיו

מהן מודעות ממומנות באינסטגרם?

בדומה לפרסום בגוגל ממומן, גם אינסטגרם מאפשרת למפרסמים לקדם מודעות בתשלום ולהציגן ליותר משתמשים. המודעות הממומנות נראות זהות למודעות הרגילות, אך מאפשרות למפרסם לבחור את פלחי השוק אליו הוא מעוניין להיחשף, כך שהמודעה תיחשף לקהל הרלוונטי ביותר. יחד עם זאת, ניתן להוסיף למודעות ממומנות קישורים לאתר אינטרנט או לפרופיל עסקי או להוסיף לחצני פעולה.

כיצד יוצרים מודעות ממומנות באינסטגרם?

לפני שאגש לבניית מודעות ממומנות, חשוב לציין, שקידום בפייסבוק ובאינסטגרם עובד יחד, ועל מנת לפרסם באופן ממומן יציע לך אינסטגרם להתחבר עם פרופיל הפייסבוק שלך דרך לשונית "אינסטגרם" שבמסך ההגדרות בעמוד הפייסבוק העסקי שלך, שם תלחץ על "התחברות" ומייד תזין את פרטי הפרופיל שלך באינסטגרם.

כעת אתה מוכן לקדם תוכן באינסטגרם

בשלב זה אתה מוזמן ללחוץ על "קידום". אם זוהי מודעת התוכן הראשונה שאתה מפרסם, תידרש לבנות את המודעה לפני שתקדם אותה. בעת בניית המודעה תבחר את התוכן שתציג, תוכל להוסיף מיקום ולתייג אנשי קשר ואף לבחור אם להציגה ברשתות נוספות במקביל.

לאחר יצירת המודעה תועבר אל מסך מטרות הקמפיין, שישאל אותך האם ברצונך לקבל תנועה בפרופיל העסקי, להעביר תנועה לאתר חיצוני או לקבל יותר חשיפה. משתבחר את מטרת הקידום תוכל לקבל תצוגה מקדימה ולהזין את היעד אליו יועברו הגולשים שילחצו על המודעה. כמו כן, תוכל להוסיף בשלב זה כפתור הנעה לפעולה מתוך רשימה שתוצג לך.

בשלב הבא תבחר את קהל היעד שלך. תוכל לבחור שאינסטגרם יציג את המודעה לקהל דומה לקהל העוקבים שלך באופן אוטומטי, או לפלח את הקהל בהתאם למיקום העסק (הגדרת רדיוס) או לפי בחירת מיקומים באופן ידני. בנוסף, תגדיר את גיל הגולשים שייחשפו למודעה, המיגדר שלהם ותחומי העניין (בין 4-10 תחומי עניין).

בשלב האחרון תבחר את התקציב שתקצה למודעה ואת הזמן שהיא "תרוץ" ברשת בפורמט הממומן. לצד בחירתך תוצג לך כמות החשיפות המשוערת שהמודעה שלך צפויה לקבל במשך הזמן שהוקצב לה.

כל שנותר הוא ללחוץ על כפתור "יצירת קידום" ולהמתין לאישור המודעה. מרגע אישור המודעה ניתן ללחוץ עליה, ומתחתיה יופיעו 2 אפשרויות: צפייה בקידום, שתציג את ההגדרות שהגגדרת לקידום המודעה, וצפייה בנתונים, שתציג את נתוני החשיפה של המודעה הממומנת וכמות התקציב שנוצלה עד כה. בכל שלב ניתן לעצור או לבטל את הקידום דרך לשונית הצפייה בקידום.

רוצה לפתוח חנות באינסטגרם?

אינסטגרם בוחנת בימים אלו פתרון מסחר אלקטרוני, שיאפשר למותגים למכור מוצרים באפליקציה. בימים אלו נבחנת גרסת ביטא סגורה עם מספר מותגים נבחרים, שיכולים להוסיף לדף המוצר של פוסט הקניות שהם מפרסמים "checkout on instegram", באמצעותו יכולים המשתמשים להגדיר גודל וצבע מוצר, ומשם להמשיך ישירות לרכישת המוצר על ידי הזנת שם, דואר אלקטרוני, פרטי חיוב וכתובת למשלוח. הזנת הפרטים נעשית פעם אחת בלבד ואלו נשמרים באפליקציה מייד בתום הרכישה הראשונה שמבצע הלקוח. בהמשך מתכננת אינסטגרם לשלוח הודעות ועדכונים ללקוחות, מה שיכול להפוך אותה לשחקנית מרכזית בשוק המסחר המקוון, ותעניק אינדיקציה מדוייקת למפרסמים אודות התשואה שהם מקבלים בגין פרסום מודעת מכירות.

תפריט
נגישות