חברת פייסבוק נמצאת במאבק מתמיד עם חברת גוגל. אחד מהמאבקים היא זירת הוידאו, בדגש על תחום הלייב שצובר פופולריות בשנים האחרונות. השאלה הגדולה שנשאלת, כיצד ניתן לרתום את הלייב וידאו בפייסבוק לטובת בית העסק שלך, ככה שיתורגם ללידים מוצלחים ואיכותים?

כותב המאמר: רועי גלר

במאמר זה, אציג כיצד ניתן לרתום את הלייב וידאו בפייסבוק לטובת בית העסק ואתן דגש לאילו סוגי לייבים פופולריים ניתן להשתמש. כמו כן, אתן 5 טיפים לשידור לייב מוצלח.

יוטיוב, השייכת לחברת גוגל, משקיעה המון בלייבים שלה וכך גם חברת פייסבוק המשקיעה בגולשים המבצעים לייבים ונותנת להם עדיפות באלגוריתם שלה על פני תכנים אחרים.

אנו בחברת WEBSEM, חברת קידום אתרים ופרסום דיגיטלי המספקת פתרונות שיווק במנועי חיפוש למאות עסקים וחברות בארץ ובעולם, ממליצים על 5 טיפים לשידור לייב וידאו מוצלח.

5 טיפים לשידור לייב מוצלח

טיפ ראשון: פוסט מקדים על עליית הלייב
עדכנו את העוקבים שלכם בפוסטים מקדימים: מתי יהיה הלייב וידאו ו-מהו הנושא שתעסקו בו. בדרך זו, ניצור אצל העוקבים צפייה ומתח לקראת שידור הלייב. אנו בחברת WEBSEM ממליצים על שני פוסטים מקדימים ללייב המשלבים תוכן איכותי שמושך את עיני הגולש.

טיפ שני: חיבור לאינטרנט תקין ואיכותי
רגע לפני עליית הלייב בפייסבוק, יש לבדוק שהחיבור לאינטרנט תקין ובאיכות טובה. חיבור Wi-Fi הוא קריטי, אך אם אין בסביבתכם , אנא התחברו ל-LTE.
ניתן לראות שהחיבור אינו תקין אם כפתור ה-Go Live יהיה בצבע אפור.

טיפ שלישי: תיאור מושך ומפתה לפני כל לייב

לפני עליית הלייב בפייסבוק, יש לכתוב תיאור מושך, אטרקטיבי ומפתה אשר יתאר את מה שהצופים הולכים לראות. כמו כן, אנו בחברת WEBSEM ממליצים לבקש מהצופים להירשם לשידורים שלכם. יש לזכור, כי במהלך כל שידור לייב מופיע בתחתיתו כפתור Follow, באמצעותו ניתן להירשם ולקבל עדכון בכל פעם שיש שידור לייב.

טיפ רביעי: יחס חם ואישי לצופים
צרו מעורבות עם הגולשים הצופים בכם בלייב. יש לענות לשאלות ולתגובות שלהם כבר במהלך השידור, תוך שימוש בשמם הפרטי ועם יחס אישי שיגרום להם לרצות לרכוש את המוצר או השירות שיש ברשותכם.

טיפ חמישי: שידור ארוך-יותר צופים
ברגע שמשדרים יותר זמן-ניתן להגיע ליותר צופים. ככל שיעבור יותר זמן בשידור שיצרתם-ככה תינתן היכולת לצופים בנו בלייב לשתף אותו. המינימום המומלץ הוא 10 דקות, והמקסימום האפשרי לשידור הוא 90 דקות.

אחרי שעסקנו בסוגייה: "כיצד יש לבצע לייב וידאו מוצלח בפייסבוק", כעת נחשוף בפניכם מספר סוגי לייבים פופולריים בפייסבוק שניתן באמצעותם להגדיל את החשיפה האורגנית.
אנו בחברת WEBSEM, חברת קידום אתרים ופרסום דיגיטלי המספקת פתרונות שיווק במנועי חיפוש למאות עסקים וחברות בארץ ובעולם, ממליצים על 4 דוגמאות לסוגי לייב לשימוש:

שאלות ותשובות

ניתן להביא את אחד ממנהלי המוצר/ השירות במטרה שיענה על שאלות גולשים. בסוג זה, יש להתכונן עם שאלות ותשובות מוכנות כדי לא להיות מופתעים משאלות הגולשים.
סרטוני הדרכה
ניתן להביא את אחד ממנהלי המוצר/השירות במטרה שידריך על המוצר/ השירות (דוגמאות: מתכונים, עשה זאת בעצמך ועוד).
מאחורי הקלעים
ניתן להראות את משרדי החברה, את המחלקות השונות, את הווי החברה ועוד.
ראיונות
ניתן לראיין את אחד ממנהלי המוצר/ השירות במטרה שיענה על השאלות של המראיין. שימו לב, נהוג בסוג כזה של לייב להכין שאלות ותשובות מבעוד מועד, אך להשאיר זמן קצוב בסוף הלייב לשאלות הצופים.

תפריט
נגישות