8 הכלים שיסייעו לכם לבצע בדיקת חיפושים בגוגל בצורה הטובה ביותר

  1. ראשי
  2. קידום אורגני
  3. 8 הכלים שיסייעו לכם לבצע בדיקת חיפושים בגוגל בצורה הטובה ביותר

מחקר מילות מפתח הינו הצעד החשוב ביותר שיש לבצע לפני שפוצחים בקמפיין ממומן ברשת החיפוש של גוגל וגם בקידום אורגני.

מאת: רועי בן ארי

כשבוחנים מה זה קידום אורגני לעסקים ולאתרי אינטרנט, חשוב להבין לפני הכל את חשיבות בדיקת החיפושים שנעשית למילות המפתח ברשת.

ואכן, כל משווק דיגיטלי, שעוסק בסודות קידום אתרים יודע שמחקר מילות מפתח הוא נדבך חשוב, אלמנטרי וחיוני להצלחת קמפיין, ושאין זו מלאכה פשוטה כלל, כיוון שהיא דורשת מחקר מעמיק, שעלול לקחת זמן, ודורש מחשבה רבה. אז לטובת המשווקים והמקדמים, אספתי מספר כלים, שמסייעים לי בבדיקת חיפושים בגוגל, ושהשימוש בהם מעניק מידע בעל ערך.

כלים חינמיים לבדיקת חיפושים בגוגל

1. Keywordshitter– כלי חיפוש פשוט ולא מורכב, שמאפשר לכתוב את מילת החיפוש או את הביטוי ולקבל תוצאות. אף על פי שזה כלי אמין, הוא נחשב איטי מאוד, ודורש סבלנות רבה, כיוון שהוא מציג את התוצאות בקפיצות.

2. Hypersuggest – כלי מחקר, שמאפשר הקלדת ביטוי חיפוש ובחירת מדינה ושפה. בלחיצה על "התחל" מקבלים רשימת מילות מפתח שמחולקת לרשימות משנה. זאת מאחר והכלי מציג תוצאות, בהן הביטוי שהוקלד מופיע במיקומים שונים. היתרון הוא, שהוא מציג מגוון ביטויים שאולי לא חשבת עליהם, וחושף אותך לחיפושים רלוונטיים נוספים.

3. Google Keyword Planner – אחד הכלים השמישים ביותר בקרב מקדמי אתרים, שמאפשר הזנת מילות מפתח בסיסיות וקבלת תוצאות נוספות לצד נתונים סטטיסטיים אודות התחרות על מילות החיפוש, נפח התנועה המוערך לכל מילה, כמות חיפושים ממוצעת לחודש, מחיר ממוצע לקליק ועוד.

4. Answer The Public – הכלי פועל על סמך השלמות אוטומטיות של גוגל לצחות חיפוש, כולל מילות קישור, שאלה, ספרות ועוד, וכך מציג נתונים עבור ווריאציות שונות. הוא מציג את הנתונים בצורת איור גרפי ורשימה אלפביתית.

5. Uber Suggest – הכלי, שנרכש מחדש בשנת 2017 ושודרג, הוא אחד הפופולרים בשימוש בקרב מקדמי אתרים, מאחר והוא שואב נתונים היישר מה- API של גוגל, ומציג נפחי חיפוש בהתאם למדינה ולשפה הנבחרים לצד ניתוח תנועה של אתרים, עמודים פעילים ועוד. חסרונו בחיפוש מילת מפתח אחת בכל חיפוש ולא בכמה ביטויים בו זמנית.

6. SEO Keyword Tool – התוסף לכרום מספק עד 400 תוצאות ממגוון דפדפנים ואתרים, כולל גוגל, בינג, יאהו, יוטיוב, אמזון ואיביי, לצד וריאציות שונות, הכוללות ספרות ומספרים.

Google Keyword Planner – הכלי לתכנון מילות המפתח של גוגל בתשלום

למנהלים חשבון פעיל בגוגל אדס. מוצע כלי יחודי, שמתכנן מילות מפתח. ללא פתיחת החשבון או הזנת כרטיס האשראי ניתן לקבל הערכה כללית בלבד ולא אינדיקטיבית, ולכן הוא מוגדר ככלי שהשימוש בו כרוך בתשלום.

יתרונו של הכלי בעובדה, שהוא מציג נתונים אודות הביטוי שהוקלד יחד עם המלצות נוספות לביטוי, אותם ניתן למיין לפי רלוונטיות, והוא עשיר באפשרויות חיפוש לפי פלטפורמה, ארץ, שפה, רשתות חיפוש, מיקום גיאוגרפי וטווח זמנים. כמו כן, ניתן להזין בו עד 10 ביטויים במקביל. חסרונו טמון בעובדה, שמילות המפתח שהכלי מציג אינן כוללות זנב ארוך.

Keywordtool.io – אותה גברת בשינוי אדרת

כל חברה לקידום אתרים בגוגל יכולה למצוא שימוש מבורך גם בכלי החינמי, שמזכיר מאוד את מתכנן מילות המפתח של גוגל במבנה ובאפשרויות המיקוד והסינון, אך מציג כמות נכבדה יותר של ביטויי חיפוש בהשוואה אליו. הנתונים בו נחשבים מדוייקים, מאחר והם נלקחים בזמן אמת מגוגל, וכוללים נתונים שגוגל בוחר לא להציג. למעשה, ניתן לעשות באמצעותו חיפוש דרך 191 מנועי חיפוש ב- 83 שפות, ולמקד אותו לפי מדינה ועיר.

התוצאות שמציג הכלי מוצגות לפי נפח חיפוש, כשהתוצאות הפופולריות ביותר מוצגות בראש הרשימה,  וניתן לחפש באמצעותו עד 700 מילות מפתח במקביל. תמורת תשלום ניתן לקבל מהכלי את מספר החיפושים לכל ביטוי, עלות קליק ורמת התחרותיות.

תפריט
נגישות