
טרגוטים וקהלים במערכת הפרסום של פייסבוק
מאת: אור פיאלקוב כמות הדאטה המטורפת שיש לפייסבוק על המשתמשים שלה מאפשרת למפרסמים לטרגט בצורה מדויקת את המשתמשים אליהם הם
במהלך השנים צברנו ניסיון רב בשיווק דיגיטלי. המדריכים הבאים מתבססים על הניסיון שנצבר.
המדריכים שלנו בקידום אתרים מתמקדים על מקרי בוחן וניסיון שהצטבר במהלך השנים.
המדריכים ברשתות חברתיות מתבסס על ניסיון רב, מתבסס על לקוחות רבים שקידמנו.
מאת: אור פיאלקוב כמות הדאטה המטורפת שיש לפייסבוק על המשתמשים שלה מאפשרת למפרסמים לטרגט בצורה מדויקת את המשתמשים אליהם הם
בשנת 2021 כל בעל עסק מצליח יודע – אסטרטגיה דיגיטלית אפקטיבית היא חלק מכריע בעסק רווחי; עולם הפרסום הישן נדחק
מאת: נתן ליכטר קידום אתרי איקומרס הוא אתגר בפני עצמו. לא מספיק להיות במקום הראשון. ממש לא מספיק לגרום
מאת: נתן ליכטר בתהליך קידום אתרים, אנשי ה SEO ימליצו להוסיף דברים שונים לאתר. למשל סכמות, מאמרים, סרטונים ועוד. אלה
כיצד לטפל נכון בדפי סינון ועמודי מוצרים באתרי e-Commerce מאת: נתן ליכטר תקציב זחילה הוא נושא שעולה לא מעט כשמדברים
מאת: נתן ליכטר קידום אתרים אורגני אינו מדע מדויק. למרות שבחלק מהנושאים קיים קונצנזוס, בחלקים אחרים של מתודת ה-SEO תמצאו
בואו נדבר על האינסטה, אינסטוש או איך שלא תרצו לקרוא לפלטפורמה… כל מי שמנהל עמודי אינסטגרם, נתקל לא פעם בחוסר
כיום שיווק דיגיטלי במדיות חברתיות, ובעיקר בפייסבוק, הם חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית שיווק של כל בית עסק בארץ ובעולם.
חברת פייסבוק נמצאת במאבק מתמיד עם חברת גוגל. אחד מהמאבקים היא זירת הוידאו, בדגש על תחום הלייב שצובר פופולריות בשנים
מחקר מילות מפתח הינו הצעד החשוב ביותר שיש לבצע לפני שפוצחים בקמפיין ממומן ברשת החיפוש של גוגל וגם בקידום אורגני.