קידום תוכן
פרסום באאוטבריין ובטאבולה
צריכים חשיפה מיידית למוצר, שירות או מבצע ייחודי?
פרסום בטאבולה או באאוטבריין מבטיח חשיפה באתרי התוכן הגדולים, בלי לשלם אלפי שקלים.
מקימים קמפיין, עולים לאוויר ומתחילים לגרוף לידים ופניות במיידי.
קידום תוכן והפצתו עומדים בבסיסן של אסטרטגיות שיווק מוצלחות רבות. הסיבה לכך היא שמותגים המספקים תוכן איכותי, מקורי ושימושי יכולים להגדיל את כמות התנועה לאתריהם, ובעקבות זאת את אמון קהל היעד ואת מספר העסקאות.
קידום תוכן הוא אמנות המשלבת תקשורת עם לקוחות ושיווק ללא ניסיון מכירה מיידי. במקום "למכור" למשתמשים את השירותים או המוצרים שלכם, אתם מספקים להם מידע שימושי עבורם, דבר שמתורגם בשלב עתידי יותר למחויבות גבוהה יותר של לקוחותיכם כלפי העסק שלכם.
קידום תוכן והפצתו הם כלי שימושי לעסקים בכל סדר גודל, מחברות ענק ועד לעסק הקטן ביותר. למה? כי זה עובד!
הגיע הזמן להצמיח את העסק שלך
השירותים שלנו
פרסום וקידום תוכן ב-Outbrain
מבין מערכות הפצת התוכן המובילות בישראל ובעולם נמצאת מערכת Outbrain. מערכת זו משלבת את מאמרי התוכן מהאתר שלכם, בתוך אתרי תוכן מובילים ורלוונטיים כגון YNET ו-MAKO, המהווים חלק מרשת ההפצה של Outbrain בישראל. באופן זה, באפשרותכם להגיע לקהל לקוחות אדיר ולתקשר עם קהל הגולשים של הפורטלים הגדולים בארץ.
יתרון נוסף של מערכת ה-Outbrain הוא שהיא פועלת על בסיס של תשלום פר-הקלקה (פרסום ממומן PPC). כלומר, אתם משלמים רק עבור לחיצות שגולשים ביצעו על התוכן שלכם, חוסכים בעלויות ומקבלים קהל יותר ממוקד.
רוצים יותר? שלבו קוד רימרקטינג בתוכן המופץ באמצעות אאוטבריין וטאבולה, ותוכלו לאסוף רשימות גולשים רלוונטיים שקראו את התוכן שאתם מציעים. בהמשך ניתן יהיה לפרסם להם ברשתות נוספות, כגון גוגל ופייסבוק. אאוטבריין מאפשר לצבוע קהלים אוטומטית ברגע שבוצע קליק, כך שאתם לא חייבים להשתמש בתוכן שנמצא בבעלותכם ובשליטתכם רק כדי להטמיע קוד רימרקטינג.
מילים הן כלי מופלא. התוכן הנכון יכול להדהים, להעשיר, לסקרן ולהניע לקוחות פוטנציאליים לפעולה. תוכן איכותי הוא העומד בבסיס התקשורת עם הגולשים, ולכן בהחלט שווה להשקיע בנושא; בייחוד כאשר פלטפורמות כגון אאוטבריין וטאבולה מאפשרות לפרסם תכנים באתרים הגדולים והמובילים בארץ ובעולם.
אם חושבים על זה לרגע, גם קידום אתרים אורגני הוא בעצם סוג של קידום ושיווק באמצעות תוכן. מכיוון שקידום של אתר מתבסס בעיקר על תכנים, באתר עצמו ומחוצה לו, הרי שזו הדוגמה הבולטת ביותר לקידום באמצעות תוכן.
הפרסום באאוטבריין הוא אחד הפשוטים והיעילים ביותר, במיוחד כאשר מעוניינים בהגדלת החשיפה והנראות, לצד איסוף רשימות גולשים להמשך השיווק.