הטיפים שיגדילו את ההחזר על ההשקעה בקידום בפייסבוק ובאינסטגרם

  1. ראשי
  2. קידום ממומן
  3. הטיפים שיגדילו את ההחזר על ההשקעה בקידום בפייסבוק ובאינסטגרם

כל משווק עסקים בדיגיטל חייב להיות בקיא במגוון שיטות לקידום בפייסבוק וברשתות החברתיות, כיוון שבאופן חד משמעי ניתן לומר, שהפרסום שם עובד ומניב תוצאות איכותיות. יחד עם זאת, מאחר ולעסקים שונים מתאימות אסטרטגיות שיווק שונות, חשוב להכיר את הפלטפורמות הללו על בוריין, ובתקופה כל כך מבורכת, בה עסקים כבר מבינים שכדאי לקדם את העסק בדיגיטל, חבל שלא לנצל את משאבי השיווק כראוי ולסחוט כל החזר שניתן עבור ההשקעה במודעות הממומנות.

מאת: רועי בן ארי

הסיבות לכך שהקידום בפייסבוק ובאינסטגרם עולה לך יותר

נמצא שבשנת 2018 הוצאות המפרסמים גדלו בהשוואה לרבעון המקביל בשנת 2017, אך למרבה הפלא, החשיפות ירדו ב- 17%. איך זה הגיוני? העובדה הזו מעידה על כך, שהמחיר לקליק עלה, ככל הנראה כתוצאה מאופטימיזציה לא מדוייקת, הפצה מוגבלת של מודעות ושגיאות נוספות שמשווקים נוטים לעשות במסעות הפרסום שהם מנהלים, מה שמוביל לקמפיינים פחות מוצלחים.

מאחר ואין נוסחת פלא או שיטה אחת שמורה איך לקדם עסק בפייסבוק, כדי להרים קמפיין מנצח דרושים ידע מעמיק ונרחב, מיומנות בשדה החברתי ורכישת כלים נוספים בכל עת. מקצועיות היא שם המשחק, והזירה החברתית מוכיחה שוב, שקידום עסקים הוא לא עסק לחובבנים.

אז אם גם אתה מקדיש זמן רב מידי ומשקיע תקציבים גבוהים יותר ויותר עבור תוצאות שאינן מספקות אותך, הנה הטיפים שעוזרים לי למקסם את ההשקעה בקידום בפייסבוק ובאינסטגרם ולהשיג תוצאות טובות יותר. שנן ויישם!

הגדרת מטרה

לכל פרסום חייבת להיות מטרה ברורה, שתתאים לחלק מאסטרטגיית השיווק של העסק. עליך להעביר את הלקוחות הפוטנציאלים דרך משפך השיווק ביעילות רבה ככל שניתן, ולזכור שיש ליצור אינטראקציות מרובות עם מסעות הפרסום והתוכן שאתה מייצר. מודעות לקהל שנחשף לפרסום בעבר יהיו שונות מאלו שפונות לקהל יעד חדש, וחשוב להציג מודעות שונות לקהלים שונים על מנת להפוך כל פרסום לחכם ויעיל יותר.

שיפור תהליכים

כל קמפיין דורש מקצה שיפורים שידייק את תוצאותיו ויסחוט ממנו כל החזר אפשרי. החזר מקסימלי לוקח זמן, ולא מספיק לדעת שיווק דיגיטלי ומדיות החברתיות בקווים כלליים. וודא שההגדרות שלך והקודים מדוייקים, שהפיקסלים מיושמים כהלכה, שהאופטימיזציה מדוייקת והיעזר בתוספים ההנחוצים לשם כך.

פילוח שוק מדוייק, איתור המרות ורימרקטינג

חיוני שתרתום את קהל היעד שלך לטובת הקמפיין, ותדייק בהגדרתו. זה דורש מספר דקות בלבד, ולשירותך מספר דרכים ליצירת קהל מותאם אישית. פרסום בפייסבוק לעסקים הופך יעיל במיוחד כשמגדירים את קהל היעד בצורה מדוייקת, והפלטפורמה אף מאפשרת לעקוב אחר המרות לא מקוונות, ליצור קהלים דומים ולבצע רימרקטינג. כמו כן, באפשרותך לבחון את פעילות המשתמשים ופעולותיהם עד 180 יום אחורה ולהסיק מכך על אסטרטגיית השיווק שלך.

פרסום עוקב

פרסם בפרק זמן מוגדר מראש מודעות שונות עבור אותו משתמש, כך שבכל מודעה ייחשף המשתמש ליתרון נוסף במוצר או בשירות, שאותו אתה רוצה שהוא ירכוש. בתום סדרת המודעות אני ממליץ לחשוף את המשתמש לעדות של לקוח, שממליץ על השימוש במוצר.

הפצה מקסימלית של הקמפיין

פרט לשיפורים בתהליך הפרסום, חתור להפצה מקסימלית של הקמפיינים שלך, וכך תבטיח שמסע הפרסום יגיע אל היעדים שהוגדרו עבורו ביעילות רבה. אי מקסום ההפצה יותיר חלק גדול מהתקציב שלך לא מנוצל.

רענון תוכן באופן תדיר

שימוש חוזר בטקסט או בתוכן ויזואלי עלול לגרום לנטישת עוקבים ולעלייה בעלויות הפרסום פר קליק. רענן את התוכן שאתה מפרסם באופן קבוע, והשתמש תמיד בחומרים חדשים על מנת לגרות, לעורר עניין ולהציג חדשנות.

אופטימיזציה לנייד

ללא הגדרה מפורשת, לא תוכל לשלוט במשתמשים שייחשפו למודעות שלך. במידה ואתה מכוון למשתמשים מהמכשירים הניידים, הגדר זאת, ודאג להתאים את העיצוב והטקסט, כך שינצלו את מרבית שטח הפרסום.

תן לפייסבוק לסייע לך

אל תנסה לשלוט בפייסבוק מעבר לנדרש. תן לרשת להציג את המודעות שלך בפני המשתמשים הנכונים בזמן הנכון עם הגבלות המיקוד המינימליות הנדרשות.

תפריט
נגישות