כך תהיו חברים של אלגוריתם האינסטגרם

instagram

13 אוג כך תהיו חברים של אלגוריתם האינסטגרם

בואו נדבר על האינסטה, אינסטוש או איך שלא תרצו לקרוא לפלטפורמה…
כל מי שמנהל עמודי אינסטגרם, נתקל לא פעם בחוסר היגיון בכל הנוגע לירידת האינגייג'מנט (מעורבות) בפוסטים האחרונים שהעלה.
הנאשם העיקרי הוא אלגוריתם זיהוי התכנים של אינסטגרם!

קבוצת פייסבוק ממשיכה להערים קשיים על כל המפרסמים האורגניים ומורידה באופן מכוון את החשיפה והמעורבות. כל זה על מנת לגרום לכם להתחיל לקדם את התכנים שלכם בתשלום.
אל חשש, לא הכל אבוד (נכון לעכשיו).
עם פעילות אורגנית נכונה וסדר פעילות נכון באופן תדיר ויומיומי תוכלו להתעלות על "קשיחות" האלגוריתם.

הנה כמה דוגמאות

1. מענה לתגובות – השתדלו להגיב תמיד, גם אם מדובר ברק לשלוח אימוג'י. כל פעילות בסגנון, משפרת את הסטטיסטיקה של הפוסט מצד האלגוריתם
2. האשטגים ושאר ירקות – לא מומלץ לצרף יותר מ- 13 האשטגים בפוסט (תקף גם בתגובה)
3. הוספת מיקום לפוסט תשפר משמעותית את החשיפה
4. השתדלו לא לערוך את הפוסט לאחר ההעלאה ואם אתם ממש חייבים אז השתדלו שזאת תהיה הפעם האחרונה לאותו הפוסט
5. השתדלו להניע לפעולה את הגולשים ע"י מתן שאלה או גירוי מחשבתי (בין אם בפוסט עצמו ובין אם בסטורי)
6. סטוריז נכונים הם סטוריז שנותנים הצצה ומגרים את הגולש לבצע פעולה הקשורה לפרופיל שלכם (כניסה לפרופיל, קבלת תשובות או הודעות לאינבוקס וכד')
7. זהו את העוקבים האדוקים שלכם, אלה שפוקדים אתכם בתגובות ולייקים והראו להם הדדיות במתן תגובות ולייקים בחזרה (כי כל אחד אוהב להרגיש רצוי)
8. Repost – שימו לב אם מישהו תייג אתכם/ את העסק שלכם ועשו לזה ריפוסט במידה והתוכן מספיק יפה ומעניין
9. היו הראשונים לבצע שימוש בכלים חדשים שיצאו לאינסטגרם (סטיקרים, סקרים, גיפים וכל הבא ליד)
10. איכות היא לא מילה גסה – במידה ואתם מעלים תכנים ישירות מהמובייל ולא על ידי תוכנות תזמון למיניהם, הקפידו שיש לכם אייפון! באנדרואיד האיכות יורדת משמעותית בעת העלאה לאינסטה

דברים שנשמעים טריוויאלים אך נחוצים לעשות:

לשמור על איזון בין כמות העוקבים לבין אלה שאתם עוקבים אחריהם! הכוונה היא שכמות ה- following לא יעלה על כמות ה- followers. זה לא נראה טוב ומעיד על פעילות לא אורגנית ואותנטית
נסו לקבוע את הדי אן איי העיצובי שלכם מבחינת: פילטרים, צבעים או מונוכרום
התרגלו לעבוד עם שלשות. כלומר 3 תמונות שיהיו שונות זו מזו אך שידברו ביניהן מבחינת צבעוניות, אובייקטים וכו וכו
עקבו אחרי מובילי דעה שיכולים למצוא עניין במותג שלכם
עקבו אחרי מפורסמים בחו"ל לצורך בדיקה מתמידה של מה הם עושים לעומתכם
מצאו לכם האשטגים הקשורים לעולם התוכן שלכם מהארץ ומחו"ל ועקבו אחריהם
הפכו את החשבון שלכם לעסקי (אם טרם עשיתם זאת) – כך תקבלו נתוני Instagram Insights שיאפשרו לכם ללמוד על הקהל שלכם טוב יותר
אל תחפרו יותר מדי בסטוריז וזכרו שאתם בקלות עלולים להמאיס עצמכם על הקהל.

חשוב לזכור!

* במידה ואתם עובדים עם בוט (רובוט אוטומטי לקבלת לייקים/ עוקבים וכד') נסו לאזן את כמות הפעולות שהבוט שלכם מוציא בשעה עם כמות הפעולות שאתם מבצעים אורגנית, אחרת החשבון שלכם עלול להיחסם!

* במידה וקיבלתם הודעת חסימה זמנית של פעולות מצד הנהלת האינסטגרם – תשהו את הבוט ותנו לחשבון שלכם תקפות צינון ללא כל פעולה למשך כ -24 שעות לפחות.

אהבתם? חפשו אותנו בפייסבוק, באינסטוש והכי חשוב – שתפו הלאה!

חלק מהמידע נלקח מהאתר הבא >>
Remove, Reduce, Inform: New Steps to Manage Problematic Content

× How can I help you?