קידום אתרים
גוגל לעסק שלי
קידום אתרים לוקאלי עם גוגל לעסק שלי
אין ספק שקשה לקדם עסקים קטנים, הנאלצים להתחרות בתקציבי הענק של המותגים הגדולים והידועים. למזלם של עסקים קטנים
ובינוניים, גוגל מאפשרת לנו להתחרות בענקים הללו באמצעות חיפוש לוקאלי, ובהצלחה לא מבוטלת.
הגיע הזמן להצמיח את העסק שלך
מה זה חיפוש מקומי / לוקאלי?
חיפוש מקומי יכול להיות בעל כוונה מפורשת (Explicit intent) או כוונה עקיפה (Implicit intent).
למשל, השאילתה "פיצה ברמת גן" היא חיפוש עם כוונה מפורשת; אבל גם השאילתה "רופא שיניים" (שאינה מכילה כל מאפיין מקומי) יכולה ללבוש כוונה לוקאלית, אלא שהיא תהיה עקיפה. כיצד?
בהנחה שגוגל הצליח לאתר את מיקומו של המחפש, הוא יציג לו רופאי שיניים הנמצאים הכי קרוב למיקומו הנוכחי – למרות שהמשתמש חיפש אך ורק "רופא שיניים" ללא שם של עיר או כתובת.
לפיכך, קידום מקומי / לוקאלי נסמך על פרמטרים של מיקום גיאוגרפי או אחר. לגוגל יש עשרות פרמטרים שכל מטרתם היא לזהות את מיקומו של המשתמש ברגע החיפוש. מרגע הולדת הסמארטפונים גוגל יכול לדעת בוודאות גדולה היכן נמצא כל משתמש באמצעות GPS, רשת סלולרית, גלישה ב- WiFi, היסטוריית חיפושים, כתובת IP ועוד.
למה צריך קידום אתרים לוקאלי?
הנה כמה נתונים שנאספו על ידי חברת Hubspot:
חבילת הלוקאל (3 תוצאות המפה) מופיעה במיקום העליון ב-93% מהחיפושים הלוקאליים.
מחצית מהצרכנים שחיפשו לוקאלית בנייד ביקרו בעסק תוך יום (לעומת 34% שחיפשו במחשב/טאבלט).
18% מהחיפושים הלוקאליים בנייד מובילים למכירה תוך יום אחד.
87% מבעלי סמארטפונים משתמשים במנוע חיפוש לפחות פעם ביום.
60% משתמשים בסמארטפונים וטאבלטים לחיפוש מידע אודות מוצרים ושירותים מקומיים.
50% מהמחפשים במובייל מחפשים מידע אודות עסק (כגון כתובת).
71% מחפשים את מיקומו של עסק לפני שהם מגיעים אליו לראשונה.
68% מהמחפשים הקליקו על "הוראות הגעה" או "קליק לחיוג" במודעה בנייד.
שליש מהחיפושים בנייד מבוצעים קצת לפני הביקור בעסק עצמו.
89% מחפשים עסק מקומי בנייד לפחות פעם בשבוע. 58% מחפשים מדי יום.
46% מכל החיפושים בגוגל הם לוקאליים.
86% מחפשים את מיקום העסק בגוגל מפות.
76% מהחיפושים הלוקאליים מובילים לשיחת טלפון.