5 טיפים שיעזרו לך להגדיל את החשיפה האורגנית בפייסבוק
כיום שיווק דיגיטלי במדיות חברתיות, ובעיקר בפייסבוק, הם חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית שיווק של כל בית עסק בארץ ובעולם. יש לציין כי רובם שואפים להגיע לכמה שיותר חשיפה אורגנית בפייסבוק כדי לתרגם אותם ללידים שיקנו את המוצר או השירות על בסיס קבוע, השאלה הגדולה שנשאלת: כיצד ניתן לעשות זאת בצורה הטובה ביותר?
מאת: רועי גלר
טיפים שימושיים ומעשיים שיעזרו להגדיל את כמות החשיפה האורגנית בפייסבוק
טיפ ראשון: LIVE !
חברת פייסבוק נמצאת במאבק מתמיד עם חברת גוגל.
אחד מהמאבקים היא זירת הוידאו, בדגש על תחום הלייב שצובר פופולריות בשנים האחרונות.
יוטיוב, השייכת לחברת גוגל, משקיעה המון בלייבים שלה וכך גם חברת פייסבוק משקיעה בגולשים המבצעים לייבים ונותנת להם עדיפות באלגוריתם שלה על פני תכנים אחרים.
יש לציין כי ברגע שניגשים לעשות לייב בפייסבוק- אין לעשות אותו באופן ספונטני.
יש לתכנן אותו מראש ואף להודיע עליו בכמה פוסטים מקדימים כדי להכין את הגולשים אליו.
אנו בחברת WEBSEM, חברת קידום אתרים ופרסום דיגיטלי המספקת פתרונות שיווק במנועי חיפוש למאות עסקים וחברות בארץ ובעולם, ממליצים להשתמש בלייב כפלטפורמה המאפשרת לשיח של שאלות ותשובות עם הלקוחות, שהיא הכי פופולרית בתחום של הלייבים. אולם לא לטעות, לא לחכות לגולשים שישאלו את השאלות, אלא יש להכין שאלות מראש שצפויות לעניין את הגולשים ולצידם להכין תשובות מוכנות בהתאם.
טיפ שני: תזמון זה שם המשחק!
השקעתם בפוסט איכותי לדף הפייסבוק העסקי הנמצא ברשותכם, חיכיתם כמה דקות והבחנתם שה-notification לא מראה כלל על פעילות? כנראה שפרסמתם את הפוסט בשעות שאינן רלוונטיות לקהל היעד שלכם.
הגיע הזמן שתכירו את לשונית ה-INSIGHT ב-BUSINESS MANAGER בדף העסקי בפייסבוק על מנת ללמוד על שעות הפעילות הרלוונטיות של קהל היעד שלכם. ככל שתפרסמו בשעות הפעילות של קהל היעד של המותג שלכם, ככה תגדילו את הנראות ואת החשיפה בפייסבוק. עם זאת, אנו בחברת WEBSEM , ממליצים כי ישנה עדיפות לפרסם כחצי שעה לפני שעות הפעילות של אותו קהל היעד כדי להקדים את המתחרים ולהיות הראשונים שמעלים תוכן איכותי ורלוונטי.
טיפ שלישי: תראו אותי ראשון!
הדרך הטובה ביותר להגדיל את החשיפה האורגנית הוא לבקש מהעוקבים לסמן בהגדרות בפייסבוק שהם יראו את התוכן שלך ראשון (see first). ברגע שהעוקבים מסמנים את האופציה הזו, הם לא יפספסו שום פוסט שיעלה מהדף העסקי שלך.
אולם, שימו לב!
לא כולם מבינים כיצד יש לעשות זאת. אנו בחברת WEBSEM ממליצים להכין פוסט סרטון וידאו איכותי המסביר בצעדים פשוטים כיצד יש לעשות זאת.
טיפ רביעי: לינקים לאתרים איכותים בלבד
שיתפתם בדף העסקי שלכם בלינק מאתר חיצוני או מהאתר שלכם?
שימו לב, שפייסבוק בודקת את איכות הקישורים שאתם משתפים בפוסטים ועל בסיס איכות הקישורים הללו, היא מעלה או מורידה באלגוריתם שלה את את החשיפה האורגנית של הדף.
הבדיקה של פייסבוק היא על ידי מספר פרמטרים ביניהם:
מהירות: יש להפנות לאתרים שהם לא איטיים וכבדים
איכות: יש להפנות לאתרים שזמן השהות של הגולש בהם היא גבוהה.
טיפ חמישי: תוכן מעניין ומגוון שמושך את העין
אחרי שחשפנו בפניכם כי פייסבוק מקדמת באלגוריתם שלה את הלייבים בפייסבוק כדי להתחרות עם גוגל אשר ברשותה פלטפורמת היוטיוב.
חשוב לזכור כי לא ניתן להתבסס רק על תוכן לייב אלא יש ליצור גיוון של סוגי פוסטים כדי שהגולש ימשיך להתעניין בדף העסקי שלך על פני המתחרים.
חשוב להדגיש כי הגיוון בפוסטים הוא בשימוש הפיצ'רים של פייסבוק: סקרים, תמונות, וידאו וגיפים לצד קופי עשיר, מגוון ומעניין.
אנו בחברת WEBSEM ממליצים להימנע מפוסטים המכילים טקסט בלבד המביא חשיפה אורגנית נמוכה על פני פוסטים המכילים תמונה, סרטון או כל פיצ'ר אחר נוסף המציע פייסבוק למשתמשיו.