פרסום בפייסבוק
פרסום בפייסבוק
פרסום בפייסבוק - זה לא קמפיין שלם בלי הגברת הזקנה של עולם הסושיאל
בפייסבוק יש יותר מ-4 מיליון ישראלים פעילים.
האם העסק שלך יכול להרשות לעצמו לפספס קהל-יעד בגודל כזה?
פייסבוק משמשת כפלטפורמת פרסום מובילה בשוק המקומי, המאפשרת להגיע לכל סוגי הלקוחות במחשב ובמובייל.
כאשר פרסום בפייסבוק נעשה בצורה נכונה, והמודעות משלבות קריאיטיב ויזואלי נכון ומטורגטות כהלכה,
הן פועלות טוב יותר, ואתם זוכים ללקוחות פוטנציאליים ומעורבים יותר, באופן משמעותי.
מה אנחנו מציעים
מחקר שוק ואיתור קהלים
דפים, קבוצות ותחומי עניין רלוונטיים, שבהם ניתן למצוא קהל רלוונטי.
הקמת קמפיינים ממומנים
מפיתוח קריאיטיב, עיצוב גרפי של מודעות ועד ניתוח סטטיסטי מתקדם.
אופטימיזציה של קמפיינים
ניתוח נתוני ביצוע, AB TESTING לזיהוי המודעות הכי יעילות ועוד.
החוכמה הגדולה של פרסום בפייסבוק היא לדעת למקד את המודעות לקהל הנכון, בזמן הנכון. מכיוון שאנשים נכנסים לפייסבוק בעיקר בשביל החוויה, זה בדיוק מה שצריך לתת להם. באמצעות משיכת תשומת הלב של המשתמשים, ניתן "לשאוב" אותם אל התהליך השיווקי שלך.
בעוד שבעבר מודעות פייסבוק צצו בעיקר בשולי הפיד, כיום הן עברו באופן כמעט בלעדי אל תוך הפיד. באופן כזה נוצרה שיטת פרסום מתוחכמת מאוד, שכלל אינה דורשת פעולה אקטיבית של המשתמש (כלומר חיפוש הכולל כוונה כלשהי).
הפעילות היומיומית שלנו בפייסבוק משמשת לחזות את צעדינו, ולתת לנו ניוזפיד מותאם-אישית שבין היתר יוביל גם להמרה(ליד, רכישה ועוד).
כמו כן, מאז שפייסבוק רכשה עוד כמה פלטפורמות ידועות נוספות – כגון אינסטגרם, וואטסאפ ואחרות – אפשרויות המיקוד משתפרות והולכות. פייסבוק "מאזינה" לכל פעולה של משתמשיה, בכל הפלטפורמות שבבעלותה, ומשתמשת במידע כדי לספק להם את התוכן הכי נכון שיגיע לכדי המרה בסופו של דבר.
הגיע הזמן להצמיח את העסק שלך
איך זה עובד