הפצת ניוזלטר
קידום תוכן
שיווק באמצעות ניוזלטר
- 91% מהצרכנים בודקים את המייל פעם ביום, כמחציתם דרך הסלולר.
- 90% מהצרכנים מעדיפים לקבל מידע במייל (רק 10% בפייסבוק).
- על כל דולר השקעה בניוזלטר, יש החזר השקעה של 44 דולר.
ניוזלטר היה ונשאר אחד מערוצי השיווק היעילים ביותר.
הלקוחות של היום לא אוהבים להרגיש שהם מוצפים בתוכן שיווקי. אך במקביל, לקוחות כן רוצים לדעת יותר על החברות והעסקים מהם הם צורכים מוצרים ושירותים. כבר לא מדובר במערכת יחסים בסיסית של קנייה ומכירה, אלא במערכת יחסים של שותפות. לכן לקוחות כיום מעוניינים לדעת מי האנשים שמאחורי הקלעים, מהן אמונות החברה, מה תוכניותיה של החברה לעתיד ועוד. חברות צריכות למכור את עצמן, באותה רמה שהן מוכרות את המוצרים או השירותים שלהן.
שיווק והפצה באמצעות ניוזלטר היו מאז מתמיד מן האסטרטגיות הטובות ביותר ליצירת מערכת יחסים ואמון בין חברות ובין לקוחותיהן. ניוזלטרים מאפשרים לחברה לדבר על עצמה ועל מוצריה, תוך חיזוק הפנייה האישית ומבלי לייצר תחושה "מכירתית". לכן כיום חשוב שכל תכנית עסקית תכלול אסטרטגיית, תוכן הכוללת יצירה והפצה של ניוזלטרים ללקוחות. מומלץ לקדם תכנים כגון: מדריכים מעניינים, בעיות ופתרונות, סקירות, ראיונות, קישורים, טיפים וכמובן – מבצעים והטבות.
התהליך שלנו
אפיון והגדרה של קהל המטרה, צרכיו ורצונותיו
האם הקהל מעוניין במידע על מבצעים, מוצרים וחידושים, או דווקא מידע על החברה ופעילותה?
קביעת המטרות והיעדים של הפצת הניוזלטר
מיתוג, הגדלת מכירות, יצירת דיאלוג סביב מוצרים או שירותים, העלאת מודעות לנושא מסוים וכיו``ב
איסוף וכתיבה של תכנים בעזרת צוות כותבים
צוות עורכים מיומן אמון על גיבוש חומרים ועריכתם, כדי להוציא לפועל את אסטרטגיית התוכן שלכם
עיצוב הניוזלטר ושליחתו לקהל המנויים והלקוחות
עיצוב מקצועי של התוכן, להשגת אפקט מיטבי, וכן מדידה של האפקטיביות וביצוע אופטימיזציה
מאמרים בנושא פרסום באאוטבריין ובטאבולה
10 מיתוסים שצריך לשבור בקידום אתרים אורגני
מאת: נתן ליכטר קידום אתרים אורגני אינו מדע מדויק. למרות שבחלק מהנושאים קיים קונצנזוס, בחלקים אחרים של מתודת ה-SEO תמצאו
כך תהיו חברים של אלגוריתם האינסטגרם
בואו נדבר על האינסטה, אינסטוש או איך שלא תרצו לקרוא לפלטפורמה… כל מי שמנהל עמודי אינסטגרם, נתקל לא פעם בחוסר
5 טיפים שיעזרו לך להגדיל את החשיפה האורגנית בפייסבוק
כיום שיווק דיגיטלי במדיות חברתיות, ובעיקר בפייסבוק, הם חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית שיווק של כל בית עסק בארץ ובעולם.