פרסום ברשת המדיה
פרסום בגוגל
יכולות פרסום בפורטלים הגדולים ביותר ובאתרי נישה המתאימים לקהל היעד שלכם
פרסום ברשת המדיה של גוגל מאפשר לפרסם – מודעות טקסט, תמונה או וידאו – בפני קהל ממוקד שייחשף למודעות באתרים רלוונטיים בזמן גלישה במחשב או בסלולר.
הגעה ליותר מ-90% ממשתמשי האינטרנט בישראל
"רשת המדיה מאפשרת לחשוף את המודעות של הלקוחות שלנו לקהלים גדולים ורלוונטים באתרים מובילים ובמחירים נמוכים זאת תוך שימוש בצורות מיקוד שונות ופורמטים מגוונים של מודעות."
יהודה לוי, מומחה לפרסום ברשת המדיה
רשת המדיה של גוגל כוללת מליוני אתרים מהארץ ומהעולם – החל מאתרי נישה דוגמת "דרך האוכל" ועד אתרים גדולים דוגמת YNET, MAKO ו-Gmail. הפרסום ברשת המדיה מגיע אל למעלה מ-90% ממשתמשי האינטרנט בארץ.
רשת המדיה של גוגל מסייעת למפרסם להגיע אל המשתמשים הנכונים, על ידי התאמה אוטומטית בין המודעות ובין התוכן הרלוונטי המוצג באתרי הנישה. הצגת מודעות ממומנות ברשת המדיה מאפשרת גישה לקהל ממוקד יותר, וכן הגעה אל הלקוחות הפוטנציאליים בשלבים השונים של תהליך הרכישה.
יכולות פרסום בפורטלים הגדולים ביותר ובאתרי נישה המתאימים לקהל היעד שלכם
הגולש הממוצע מבלה כ-95% מזמן הגלישה ברשת התוכן ולא בחיפוש. לפיכך פרסום ברשת המדיה של גוגל מאפשר לנצל את הזמן המקוון באופן מלא, וכך להגדיל את הסיכויים להפוך יותר ויותר גולשים ללקוחות.
בנוסף ניתן לפרסם מודעות ברשת המדיה של גוגל בפורמטים שונים – טקסט, תמונה וגם וידאו. באמצעות שימוש בגרפיקה מתקדמת יותר, ניתן להסב את תשומת לבו של הגולש אל המודעה בקלות, להגדיל חשיפה ומיתוג ולספק קשת רחבה של תוצאות לעסק.
בין האתרים הגדולים שניתן לפרסם בהם






מאמרים בנושא פרסום בגוגל
כיצד לטפל נכון בדפי סינון ועמודי מוצרים באתרי e-Commerce
כיצד לטפל נכון בדפי סינון ועמודי מוצרים באתרי e-Commerce מאת: נתן ליכטר תקציב זחילה הוא נושא שעולה לא מעט כשמדברים
10 מיתוסים שצריך לשבור בקידום אתרים אורגני
מאת: נתן ליכטר קידום אתרים אורגני אינו מדע מדויק. למרות שבחלק מהנושאים קיים קונצנזוס, בחלקים אחרים של מתודת ה-SEO תמצאו
כך תהיו חברים של אלגוריתם האינסטגרם
בואו נדבר על האינסטה, אינסטוש או איך שלא תרצו לקרוא לפלטפורמה… כל מי שמנהל עמודי אינסטגרם, נתקל לא פעם בחוסר