ניתוח גולשים
מדידה וניתוח
הפרסום הדיגיטלי הביא עמו יכולת מדידה
מעקב וניתוח של כל היבטי הקמפיין ברשת. תוספת פשוטה יחסית לקוד האתר תאפשר לכם לעקוב לא רק אחר האופן בו מבקרים מוצאים את האתר, אלא גם אחר התנהגותם כאשר הם כבר בתוכו. לא מדובר במדידה פשוטה של זמן השהייה של הגולשים בדפים מסוימים, אלא במידע מגוון ואמין של אופי פעילותם, מרגע כניסתם לאתר ועד ליציאתם.
אצלנו תמצאו אנשי מקצוע מובילים ומנוסים בניתוח התנהגות גולשים באתרי אינטרנט. אנו עושים שימוש הן בכלי גוגל, כגון Google Analytics ו-Webmasters Tools, והן בכלים מתקדמים חיצוניים המאפשרים הקלטה וניתוח תנועות עכבר באתרים, שיעורי הקלקות ופרטים נוספים. מכלול הכלים מאפשר לנו לייצר עבורכם תמונה רחבה יותר של התנהגות הגולשים. באופן זה ביכולתנו לגבש מסקנות ואסטרטגיות המבוססות על נתוני אמת, ולא על השערות ותיאוריות, ולהביא לאופטימיזציה מקסימלית של הקמפיין.
בעזרת ניתוח נכון של התנועה באתרכם תוכלו
- לזהות את הדפים המניעים לעסקאות, לעומת דפים הגורמים לנטישה, ולשפר את חווית השימוש.
- לזהות את התכנים המובילים במטרה לבצע אופטימיזציית תוכן ולשמור על תכני האתר במיטבם.
- למדוד את מספר הפעמים שמטרות האתר הושגו, בין אם מדובר ביצירת קשר, רכישה או הורדה.
המדידה הינה כלי קריטי להבנה של אפקטיביות הקמפיינים השיווקיים ולשיפורם. תנו לצוות המנצח שלנו להביא את ביצועי האתר שלכם למקסימום, על ידי ניתוח ואופטימיזציה ברמה הגבוהה ביותר.
סוד הגדלת החזר ההשקעה באינטרנט טמון ביכולת להבין את התנהגות הגולשים
מאמרים בנושא פרסום בגוגל
כך תהיו חברים של אלגוריתם האינסטגרם
בואו נדבר על האינסטה, אינסטוש או איך שלא תרצו לקרוא לפלטפורמה… כל מי שמנהל עמודי אינסטגרם, נתקל לא פעם בחוסר
5 טיפים שיעזרו לך להגדיל את החשיפה האורגנית בפייסבוק
כיום שיווק דיגיטלי במדיות חברתיות, ובעיקר בפייסבוק, הם חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית שיווק של כל בית עסק בארץ ובעולם.
כיצד להשתמש בצורה הטובה ביותר בפייסבוק לייב וידאו
חברת פייסבוק נמצאת במאבק מתמיד עם חברת גוגל. אחד מהמאבקים היא זירת הוידאו, בדגש על תחום הלייב שצובר פופולריות בשנים