יש לכם עסק חדש ואתם רוצים נוכחות בגוגל וברשתות חברתיות?

אתם בעלי עסק ותיק עם נוכחות אינטרנטית אבל לא מספיק טובה?

צרו איתנו קשר ואנו נתחיל להצמיח את העסק שלכם.

שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים

 

 

כל עסק שמבקש לעצמו צמיחה חייב אסטרטגיית שיווק, ובשנת 2019, חשוב מכך, אסטרטגיית שיווק דיגיטלית, אך למרבה הצער עסקים רבים נפתחים ופועלים ללא בניית תוכנית להצבת יעדים או אסטרטגייה לשיווק, מה שעלול לפגוע בהם בטווח הארוך.

כיצד לבנות אסטרטגיית שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים?

שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים מכיל את כל פעולות השיווק שמתקיימות בזירה האינטרנטית, החל מטיפוח נכסים דיגיטלים כמו פייסבוק ואתר אינטרנט, דרך פרסום דפי נחיתה באמצעות גוגל אדוורדס ועד לשליחת ניוזלטר או פרסום סרטון ביוטיוב.

שיווק באינטרנט לעסקים הוא הרבה יותר פשוט מכפי שנוטים לחשוב, אך עבודה יסודית ומסודרת עושה את ההבדל בין הצלחה לנפילה. הנה 5 הצעדים שאני לא מפספס בבניית אסטרטגיית שיווק יעילה בדיגיטל.

הגדרת מטרות

ציינתי, שבניית אסטרטגיה שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים מתחיחה בהגדרת המטרות של העסק. עצם הגדרת המטרות מביאה אותן אל המודעות שלך, ומסייעת לך לחתור להשגתן. עליך לבחון מה אתה רוצה לשפר בעסק שלך ולקבל הבנה טובה יותר של הכיוון שאליו תרצה לקחת את שיווק העסק שלך.

ניתוח נתונים

ניתוח נתונים שונים יכול לסייע לך ללמוד יותר על קהל היעד שלך, על העסק עצמו, על נכסים דיגיטליים קיימים (אם ישנם) וכמובן, על העסק עצמו. אתה יכול להתחיל מהגדרת הלקוח הפוטנציאלי שלך, להגדיר את הצרכים שלו ואת הציפיות שיכולות להיות לו, ולבחון את הדרכים בהן אתה יכול להגיע אליו בצורה הטובה ביותר.

שלב זה הוא קריטי להצלחת אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלך, כיוון שרק פגיעה מדוייקת בקהל היעד שלך יחד עם התוכן הנכון תסייע לך בהשגת המטרה שהצבת בתחילת התהליך. הגדרה שגויה של קהל היעד תוביל לכשלון בטוח של מאמצי השיווק ולבזבוז משאבי השיווק שלך. כיום ניתן להסתייע בממשקים קיימים להגדרת קהלים הן במנוע החיפוש של גוגל והן ברשתות החברתיות, באמצעות קידום בפייסבוק לעסקים, קידום באינסטגרם, ביוטיוב ועוד.

אם כבר עשית בעבר שיווק דיגיטלי ומדיות החברתיות, הנכסים הדיגיטליים יכולים להיות נקודת פתיחה טובה, ומומלץ לבחון מה ניתן לשפר בהם, מה עובד יותר ומה פחות וכיצד ניתן להפיק מהם יותר. בשלב זה עליך לבחון את הנוכחות החברתית שלך, את הבלוג, את התוכן החזותי וכל דבר אחר ששייך לעסק ומופיע בדיגיטל.

אם השקעת בעבר בשיווק במנועי החיפוש, בחן את תוצאות הקמפיינים שלך ואת יחסי ההמרה שלהם. ניתוח התוצאות ושיפור הגדרות הקמפיין או דיוק מילות המפתח יכול להניב תוצאות טובות יותר עבורך, והבשורה המשמחת היא, שכל קמפיין ניתן לשפר.

בניית תוכנית

הפוך את המטרות שהגדרת לפעולות על ידי הגדרת סדר העדיפויות של הפעולות שיש לנקוט, הערוצים בהם אתה רוצה לפעול, מטרות קצרות טווח אליהן אתה שואף להגיע וכו'. נהל יומן שיווק, בו יתועדו כל פעולות השיווק של העסק, ויסייע לך לעקוב אחר השינויים ומגמות השיפור.

הוצאה לפועל של תוכנית השיווק

ככל שתוכנית שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים תהיה מפורטת יותר, כך יהיה לך קל יותר להוציאה אל הפועל. השאר טווח לביצוע ניסויים ובדיקות ואל תחשוש משינויים של הרגע האחרון. עולם השיווק הדיגיטלי הוא דינמי ומשתנה ללא הרף, ואם זיהית מגמה חדשה, מומלץ לבחון האם כדאי לשלב אותה, גם אם אינה מופיעה שתוכנית המקורית.

מדידת תוצאות

בכל שלב תוכל למדוד את תוצאות מאמצי השיווק שלך. התמקד במטרות שהוגדרו מראש, ובחן האם הצלחת להתקרב אליהן. יתכן שתגיע להישגים נוספים, אך אם לא התקרבת אל המטרה הסופית, סימן שיש מה לשפר בפעולותיך.

תפריט
נגישות

השאירו פרטים כדי להזניק את העסק שלכם