פרסום בפייסבוק לעסקים – מה השתנה בשנה האחרונה ואיך תנצלו זאת

  1. ראשי
  2. קידום ממומן
  3. פרסום בפייסבוק לעסקים – מה השתנה בשנה האחרונה ואיך תנצלו זאת

פרסום בפייסבוק ממשיך לתפוס פופולריות בקרב משווקים מתחומים שונים. פייסבוק ממשיכה להיות פלטפורמה עליונה למפרסמים בתחום המדיה החברתית, שכן היא עדיין המדיה החברתית הפופולרית ביותר, שמשתמשיה הם ממגוון רחב ביותר של קבוצות דמוגרפיות.

מאת: רועי בן ארי

בעוד פלטפורמות חברתיות אחרות צומחות ונעלמות או מחפשות אחר פיצ'רים חדשים וגימיקים שיסייעו להן לשרוד, זו ממשיכה לנסוק הן בכמות המשתמשים והן בכמות התכנים הויראלים והמגמות המשתלטות על הרגלי הצריכה של הגולשים. גם פרסום בפייסבוק לעסקים ממשיך לגדול, שכן היא מוכיחה את יעילותה שוב ושוב, וכעת יותר מתמיד.

כשהשיווק באופן כללי צריך להיות מותאם למגמות המשתנות, ובפלטפורמות החברתיות חשוב במיוחד להישאר עם היד על הדופק ולהסתנכרן עם השינויים המתרחשים בקצב תדיר.

הקצב המהיר שהפלטפורמות החברתיות מתפתחות דורש מהעסקים המפרסמים בהם ומקהל המשווקים להיות ערניים אם הם רוצים לשמור על טקטיקות שיווק אפקטיביות ומוצלחות.  הנה מבט מקרוב על מגמות המפתח של שנת 2018 וכיצד הן ישפיעו על 2019.

לפרסום אפקטיבי בפייסבוק- צרו איתנו קשר עכשיו!

אופן השימוש בהודעות פרטיות

ניכר כי בשנת 2018 השימוש בהודעות האישיות גם במסגרת המדיות החברתיות הלך וגבר. נראה שהשיא עוד לפנינו, והמשתמשים מעדיפים אינטראקציה אישית עם חבריהם ועם המותגים האהובים עליהם. הבשורה החיובית היא, שמותגים יכולים לצפות למעורבות גבוהה יותר בקרב המשתמשים.

לדבריה של דבי דופרטי, סמנכ"ל השיווק של B2B, הקהלים הצעירים מחפשים דרכים לתקשר עם התוכן, ואפליקציות להעברת הודעות מספקות נוחות שימוש וחוויית משתמש מותאמת אישית, שאינן מתאפשרות במסגרת ערוצי תקשורת מסורתיים, ומסיבה זו הרשתות החברתיות חייבות לנצל זאת לטובתן, שכן זה מאפשר להם גישה דמוגרפית חדשה לגמרי.

פייסבוק ממשיכה לצמוח גם מהמשברים

עם זאת, הפרות נתונים הופכות את האמון לחשוב מאי פעם וחששות פרטיות הן נושא שאמור לעמוד על סדר היום של מנהלי המדיות החברתיות. פייסבוק למדה בשנה האחרונה על בשרה את חשיבות השמירה על פרטיות המשתמשים, והיא עדיין משקמת את האמון עימם, והיא מוכיחה שאף על פי שאפשר להתרומם ממעידה שכזו, ההתאוששות מצריכה הקרבות והתמודדויות לא פשוטות.

צמצום המיקוד בערוצים ספציפיים

 שיווק במדיה החברתית הופך להיות תחרותי יותר ואנשי השיווק חייבים לאתר את הערוצים הטובים ביותר עבור העסקים שהם משווקים. תמו הימים בהם מצטרפים לפייסבוק כי "כולם שם", וכיום חשוב ללכת אחר קהלים רלוונטיים, פרסום בפייסבוק יועיל לכם מאוד אם נישות הקהל שלכם נמצאות שם. באותה מידה, זה לא יהיה צעד נבון לשגר את אותה מודעה לכל הפלטפורמות, שכן בפלטפורמות השונות מצויים קהלים מנישות שונות, והפנייה אליהם צריכה להיות שונה. ככל שיש לנו יותר הסחות דעת, כך גדל הסיכוי לאבד את המיקוד שלנו. התחילו בניתוח המיקום שבו הקהל שלכם נמצא ואילו ערוצים פועלים טוב יותר למטרות העסקיות שלכם, וזה לגמרי בסדר לדבוק ב- 2 הפלטפורמות שעובדות עבורכם יותר מכולן.

ההוצאה על המודעות גדלה, אך חשוב לשקול את הרוויה של המודעה

שיווק דיגיטלי במדיה החברתית במגמת עלייה מזה מספר שנים, וכעת אנו יכולים ליצור מודעות חברתיות במספר ערוצים, כשעלינו להחליט על היעדים ועל סוג המודעות שבהן אנו רוצים להשתמש.

פרסום בפייסבוק לעסקים – קמפיין שגדל כמו כדור שלג

כשמדיה אחת רווייה במודעות פרסום ולפרסומים שלכם אין אפקט משמעותי, כדאי לשקול למצוא חלופה אחרת לקידום המותג, אך כשההוצאה המצטברת גדלה עבור הודעה מצויינת זהו סימן לקידום העסק שלכם. בשנת 2019 מסתמנת עלייה בהוצאות על הודעות פרסום ברשתות, וכדאי לשלב לפחות 2 פלטפורמות על מנת לא לשים את כל הביצים בסל אחד. כמו כן, חשוב לבחון השקעה בצמיחה אורגנית.

תפריט
נגישות

השאירו פרטים כדי להזניק את העסק שלכם