6 דרכים בהן העסק שלכם יכול להפיק תועלת מפרסום בגוגל ממומן

  1. ראשי
  2. קידום ממומן
  3. 6 דרכים בהן העסק שלכם יכול להפיק תועלת מפרסום בגוגל ממומן

עולם השיווק משתנה ללא הרף בשנים האחרונות, ולגוגל אדוורדס יש תפקיד חשוב בתמורות הללו. זוהי בוודאות אחת השיטות היעילות לפרסום מקוון בתשלום.

מאת: רועי בן ארי

מערכת הפרסום הזו משמשת אינספור אנשי מקצוע, עסקים, חברות וארגונים מכל התחומים, ולכולם מכנה משותף אחד: כולם רוצים לנצל את כמות האנשים העצומה, שמחפשת מידע, מוצרים ושירותים ברשת. פרסום בגוגל ממומן יכול לשלוח אליכם מספר גדול של אנשים, שרוצים בדיוק את מה שיש לכם להציע, כשמשתמשים בו בצורה נכונה.

אם טרם התחלתם לנצל את הפרסום בגוגל באמצעות מערכת גוגל אדוורדס, כדאי שתשקלו זאת ברצינות. הנה הסיבות העיקריות, שבגללן אני ממליץ לכם לעשות זאת.

גוגל אדוורדס מגדילה את כמות הלידים והלקוחות

רלוונטיות היא שם המשחק, ובאמצעות גוגל אדוורדס ניתן להגיע אל הקהל שהעסק שלכם רלוונטי עבורו. הפרסום בגוגל אדוורדס מאפשר הפנייה מדוייקת של הפרסום לקהל היעד שמחפש את השירות או המוצר שהעסק מציע. המודעות לא נחשפות לקהלי יעד לא רלוונטים, ולכן כל חשיפה מכילה פוטנציאל גבוה להמרת הגולש. כשמנתחים את מילות החיפוש וחוקרים את התחום לעומק יכולים להגיע לתוצאות נפלאות, להגיע ישירות אל הלקוחות שצריכים אתכם, ולהגדיל את ההמרות באופן ניכר ולהגדיל את כמות הלידים והלקוחות.

עוד בגוגל אדוורדס:  הפלטפורמה מאפשרת לחלק את הקמפיין לכמה קבוצות מודעות, כך שניתן לפרסם כמה מילות מפתח ולהוביל את הגולשים אל כמה דפי נחיתה שונים.

בנוסף, המודעות שהתפרסמו יכולות להכיל את מספר הטלפון של העסק, והאפשרות לבצע שיחה מיידית עם פרסום המודעה שמותאמת למכשירים הניידים מגדילה באופן משמעותי את כמות הפניות לעסק, שכן לקוח שנחשף אליכם בנייד, יעדיף ליצור קשר ולא להשאיר פרטים להתקשרות. כמו כן, סגירת עסקה טלפונית מליד חם תמיד קלה יותר לעומת יצירת קשר עם לקוח שהשאיר פרטים ואולי הספיק להתקרר או לאתר נותן שירות אחר.

התאמה אוטומטית בין המודעות ובין התוכן הרלוונטי המוצג באתרי הנישה

רשת המדיה של גוגל מכילה מספר עצום של אתרי נישה מהארץ ומהעולם. בארץ מגוון רחב של אתרי נישה פופולרים, ביניהם דרך האוכל, מאקו ynet ועוד. בעזרת ההתאמה שמבצעת גוגל בין המודעות המפורסמות לאתרי הנישה, המפרסמים מקבלים פוטנציאל חשיפה גבוה מאוד לקהל הרלוונטי עבורם, ובאופן כללי הפרסום ברשת המדיה נחשף כך אל למעלה מ- 90% ממשתמשי האינטרנט בארץ.

מאחר והגולש הממוצע מבלה 95% מזמן הגלישה שלו ברשת התוכן, כלומר באתרי נישה, פורטלים וכדו', מומלץ למפרסמים להגיע דרך רשת המדיה של גוגל אל הצרכנים באופן ממוקד, מדוייק ואפקטיבי, ובמקום להקצות תקציבים לפרסום באתרים הללו, שיעלה לא מעט, כדאי להשקיע ברשת המדיה של גוגל, ולהרוויח את כולם בהשקעה אחת.

תשואה גבוהה עבור ההשקעה

שיווק באינטרנט לעסקים מכיל יריעה רחבה מאוד של אפשרויות. פעמים רבות הפרסום נעשה לפי חשיפות, וגובה התשלום בהתאם לגודל האתר וכמות החשיפות הפוטנציאליות לכל מודעה. אך בגוגל אדוורדס אתם משלמים רק עבור הקלקות, מה שמעניק לכם תשואה גבוהה ביחס להשקעה כשנעשית אופטימיזציה מדוייקת ונכונה.

חשוב לציין, שביצוע אופטימיזציה מדוייקת עלול לקחת זמן מה, ועליכם למצוא את הגישה שמתאימה לכם ולעסק שלכם.

שקיפות ותוצאות מהירות

הפלטפורמה קלה לניתוח, והשקיפות בה מלאה, כך שניתן להגיע לתוצאות מדוייקות ואיכותיות. המעקב אחר תוצאות הקמפיין מוצגות במרכז שליטה, שמספק את כל המידע שקשור לקמפיין, כולל מודעות שנלחצו, מילות מפתח שהוזנו על ידי מבקרים, עלות הקליקים ועוד.

זרימת מקורות תנועה איכותיים ורבים

גוגל היא אחת החברות הגדולות בעולם, ומליוני אנשים נכנסים מידי יום לחפש מוצרים, מידע ושירותים ולוחצים על מגוון מודעות. זה אומר שבאפשרותכם לקבל תנועה נרחבת של לקוחות לעסק שלכם בהתאם לתקציב שתשקיעו. גוגל מתגאה בהצגת תוצאות רלוונטיות, ואלגוריתם החיפוש שלה לא מפסיק להתחדש, להתפתח ולהשתפר, ויש לכך השפעה חיובית על העסקים שבוחרים לפרסם בה. כשההשקעה מביאה תשואה גבוהה כל כך נותר רק לבחון מהו תקציב הפרסום שבו תוכלו לעמוד?

המפרסמים לומדים יותר ויותר אודות קהל היעד שלהם

חשוב לדעת כיצד להיכנס למוחם של הלקוחות הפוטנציאלים של העסק שלכם. הבנת קהל היעד שלכם ואיתור הצרכים שלו יאפשרו לכם להגיע אליו בקלות ובמהירות. שיטות מסורתיות כמו שאלונים, סקרים וראיונות, מניבות תוצאות מוגבלות ולא מייצגות, אך לעומתם האפשרות להכיר את מילות המפתח השגורות אצל הלקוחות הפוטנציאלים שלכם, הזמנים והימים שבהם קהל היעד שלכם מחפש אתכם וקבלת נתוני גיל, סטטוס ודמוגרפיה אודות ההמרות הרבות ביותר שבוצעו מאפשרת לכם למקד את הקמפיין, לחדד את מאמצי השיווק ולאתר את מילות החיפוש, שבהן הקהל שלכם משתמש, ובכך לסייע לו להגיע מהר יותר לעסק או לאתר האינטרנט שלכם, ליצור קשר או לבצע רכישה. כמו כן, כך ניתן לוודא שכספכם מושקע בקהל הכי חם שלכם, ושאינכם מבזבזים משאבים על מי שאינו מעוניין במה שיש לכם להציע.

רגע לפני סיום:

אם אתם חיים על כדור הארץ, סביר להניח שבעשור האחרון גם אתם מחפשים שירותים ומידע ברשת. נראה שכולם שם, ואם כולם שם, כל שנותר לכם הוא ללכוד את העין שלהם. השיווק באינטרנט פתח את העסקים ונותני השירותים לקהלי יעד רחבים, שהם לא חלמו עליהם בעבר, וכדאי לכם ליהנות מהעוגה הזו, כי היא ממש טעימה ומשתלמת לעסק שלכם.

תפריט
נגישות